Retour- en restitutiebeleid

Als u niet 100% tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen 30 dagen na de leverdatum retourneren voor een volledige terugbetaling. Neem contact met ons op via Support@naadmaastricht.nl voor een retouradres. Houd er rekening mee dat de klant verantwoordelijk is voor alle retourkosten (tenzij het verkeerde product is geleverd of het beschadigd is).

Retourbeleid

  • Alle artikelen moeten in de originele staat waarin ze zijn verkocht, ongedragen, ongewassen of aangepast, met alle labels er nog aan, worden geretourneerd.
  • Alle artikelen moeten in de originele verpakking worden geretourneerd.

Retourneer defecte of verkeerde artikelen.

Als u bij uw eerste bestelling defecte artikelen ontvangt, kunnen we u in eerste instantie alleen gratis een nieuw pakket sturen voordat we een retourzending kunnen verwerken. Voor verloren of niet-bezorgde artikelen sturen we u ook gratis een nieuw artikel voordat we een terugbetaling kunnen uitvoeren.

Om beschadigde of onjuiste artikelen te retourneren, gaat u als volgt te werk:
(1) Neem contact op met ons klantenserviceteam via e-mail Support@naadmaastricht.nl
(2) Stuur een foto en een beschrijving van het beschadigde of onjuiste artikel en het bijbehorende bestelnummer.
Zodra we uw e-mail hebben ontvangen en de schade hebben beoordeeld, nemen we contact met u op om de gewenste oplossing te bepalen. Houd er rekening mee dat alle beschadigde, defecte en onjuiste artikelen binnen 30 dagen na levering moeten worden gemeld.

Retourneren:

Als de maat niet goed is of als u de kleur wilt wijzigen, kunt u dit artikel retourneren. De retourkosten zijn echter wel voor uw rekening.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten of het label van het bedrijf eraan hebben.
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.

Ruilen:
Helaas accepteren we geen ruilingen. U kunt uw artikelen echter binnen 30 dagen retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Beschadigde en defecte producten:

Wij raden u aan alle ontvangen verpakkingen te controleren op schade. Neem onmiddellijk contact met ons op als uw artikel beschadigd of defect is. Beschadigde of defecte artikelen worden vervangen; de klant is niet verantwoordelijk voor de retourkosten.

Terugbetalingen (indien van toepassing):

Zodra uw retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw retourzending hebben ontvangen. We informeren u ook over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Indien goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt deze binnen 14 dagen automatisch verrekend met uw oorspronkelijke betaalmethode.

Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing):

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met je betalingsprovider. Het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is verwerkt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

Hoeveel betalen klanten voor retourzendingen?  Werkelijke retourkosten:

Thuisbezorging geweigerd/onbestelbaar Postkantoor:

Als het pakket niet wordt geaccepteerd of opgehaald door het postkantoor, wordt het automatisch teruggestuurd naar de bezorgdienst en hebben wij het recht om 15% van het retourbedrag in te houden.

Retourformulier:
Om het retourformulier te ontvangen, kunt u een e-mail sturen naar Support@naadmaastricht.nl